لیپوماتیک بازو

سه شنبه 21 دی 1395
16:17
کلینیک کاشت مو

حتماً تا کنون با اشخاصی که دچار افتادگی بازو هستند، مواجه شده‌اید. این عارضه که به نسبت در زنان بیش از مردان است، با انجام لیپوماتیک و قابل درمان است. در این مقاله سعی نموده‌ایم اطلاعات مفیدی در این رابطه جمع آوری نماییم. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر درادامه مقاله با ما همراه باشید.

چگونگی لیپوماتیک بازو

نخستین گام برای انجام لیپوماتیک بازو، مراجعه به یک متخصص کار بلد و حاذق است. وی پس از انجام بررسی‌های لازم، اعلام می‌کند که آیا شما کاندیدای مناسبی برای انجام این عمل هستید یا خیر. قطعاً افرادی که بازوان حجیمی دارندو یا به دلیل عوامل موروثی یا پیروی از رژیم‌های سنگین به افتادگی بازو دچار شده‌اند، گزینه مناسبی برای انجام این عمل به حساب می‌آیند. پس از این که آمادگی شما از سوی متخصص برای انجام عمل لیپوماتیک بازو تائید شد، بازوان بیمار به خوبی بررسی می‌شود تا نواحی استخراج چربی در آن تعیین گردد. این مسئله یکی از مهم‌ترین مواردی است که پزشک باید به آن توجه داشته باشد زیرا در صورت کم اهمیتی به این معقوله، نمی‌توان د رحین عمل چربی‌های زائد را به درستی تخلیه نمود که این امر موجب ایجاد ناهمواری در سطح بازو خواهد شد. پس از انجام بررسی‌های کامل، می‌توان با خیال راحت برای انجام لیپوماتیک بازو اقدام نمود. در این مرحله، کانولاهای مناسب و با کیفیتی از سوی متخصص به منظور تخلیه چربی‌های زائد بازو انتخاب می‌گردد و با کمک آن، چربی‌ها بیرون کشیده می‌شود. پس از آن پوست بیمار لیفت شده و حجم بازوان به میزان چشم گیری کاهش می‌یابد. لازم به ذکر است که در صورت تمایل بیمار، می‌توان چربی‌های تخلیه شده را به سایر نقاط بدن تزریق نمود گفتنی است این درمان با بی هوشی موضعی و در یک جلسه 2 الی 3 ساعته قابل انجام است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه لیپوماتیک به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.rozclinic.com


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به rozclinic.avablog.ir است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]