کاشت مو، انواع روش ها و هزینه ها

يکشنبه 15 اسفند 1395
16:30
کلینیک کاشت مو

از زمان های قدیم تا کنون گفته شده زینت روی مو است اما بسیاری از افراد از این موهبت برخوردار نیستند که این عدم برخورداری می تواند به دلیل بیماری‏ها‎ی ارثی، استفاده از برخی داروها، سوانح و ... یا به هر دلیلی ایجاد شود.عامل تغذیه در ریزش مو افراد مؤثر هستند, کمبود و فقر آهن، روی، کلسیم و فسفر ... از جمله عامل اصلی در ریزش موی افراد مختلف می‎باشد. در این مواقع با مصرف قرص‏ها‎ی مکمل و استفاده از رژیم غذایی مناسب می‎توان موهای از دست رفته را تا حدی برگرداند. در بعضی افراد اختلالات هورمونی باعث ریزش مو می شوند کم کاری تیروئید منجر به کاهش هورمون‏ها‎ی لازم در خون می شود و پر کاری آن نیز هورمون‏ها‎ی اضافی را وارد خون می‎کند که این عامل استقامت ریشه مو را کاهش و در نتیجه ریزش شدید رخ می‎دهد.

- کاشت موی مصنوعی

کاشت مو HRT به دو روش طبیعی و مصنوعی انجام می گیرد. در روش کاشت موی مصنوعی، کاشت مو با الیاف مصنوعی صورت می گیرد که در این روش متخصص کاشت مو، از الیاف مصنوعی مشابه موهای فرد جهت پیوند مو استفاده می کند. البته این روش معایبی نیز دارد که از جمله می توان احتمال عفونت در ناحیه کاشت، ریزش موهای کاشت شده بمرور زمان و همچنین نیاز به ترمیم های مکرر و از طرف دیگر نبودن امکان تغییر رنگ موهای کاشت شده و مدل آنها و بخصوص مسئله هزینه بالای این نوع جراحی است که همه این عوامل سرانجام منجر به منسوخ شدن این روش در بسیاری از کشورها از جمله ایران شده است.



به طور کلی کاشت موی طبیعی بسیار مناسب تر و طبیعی تر نسبت به کاشت موی مصنوعی می باشد روش های کاشت موی سر شامل متدهای مختلفی مانند flap، scalp reduction، punch graft و ... می شود ولی امروزه رایج ترین روش های کاشت مو FIT، FUT و SUT می باشد.

زمانی که فرد به دلیل ژنتیکی و یا سوانح به طاسی و یا ریزش موی شدید دچار می‎شود، برای رویش مجدد موها چاره ای جز کاشت مو ندارد. که چند نمونه از بهترین روش کاشت موی طبیعی اشاره می کنیم:

- کاشت مو به روش FIT

- کاشت مو به روش FUT

- کاشت مو به روش SUT

- کاشت مو به روش FIT:

کاشت مو روش های مختلفی انجام می شود یکی از این روش ها کاشت مو به روش FIT می باشد که در این روش جراحی انجام نمی شود و کاشت بصورت سرپایی صورت می‏گیرد. خوشبختانه برداشت موها نیز به صورت پراکنده انجام می‏شود و به همین دلیل نیازی به بخیه زدن وجود ندارد.نحوه کاشت موی سر به روش FITT به این صورت است که واحدهای فولیکولی، حاوی 1 تا 4 تار مو بوسیله پانچ ز پشت سر خارج و سپس در ناحیه طاسی کاشته می‏شوند در روش FIT خط بخیه در پشت سر ایجاد نمی شود و در محل برداشت هر یک از فولیکول‎ها، نقطه سفید کوچکی در پوست باقی می‏ماند که قابل مشاهده نیست,از اینرو افرادی که موهای خود را خیلی کوتاه نگه مناسب ترین روش می با شد.

- کاشت مو به روش FUT:

کاشت موی طبیعی به روش FUT شباهت زیادی به کاشت مو به روش FIT دارد ,در روش FUT متخصص کاشت مو برای کاشت موی طبیعی از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته استفاده می کند.مدت زمانی که برای کاشت مو از طریق روش FUT تخمین زده شده، 5 ساعت است که در تمامی این مدت بیمار هوشیار می باشد و در تمامی مراحل کار را مشاهده کرده و حتی می تواند نسبت به میزان تراکم اظهار نظر کند. از مضایای کاشت مو به روش FUT نسبت به FIT کوتاه نکردن موهای کامل سر می باشد و تنها یک نوار باریک با عرض یک تا دو سانتیمتر و با طول 20 تا 30 سانتیمتر,مو از پشت سر بیمار برداشته می شود. سپس پزشک کاشت مو با استفاده از میکروسکوپ های اختصاصی، گرافت ها را پس از تقسیم نوار پوستی، تعیین می کند. هر یک از این گرافت ها که حاوی ریشه مو هستند، به طور مجزا از پوست خارج و در قسمت مورد نظر کاشته می شوند.

- کاشت مو به روش SUT:

در این روش جای برش و زخم بر جا نمی ماند و هیچ عارضه ای نیز برای بیمار ندارد. از امتیازات دیگر روش SUT، استفاده از دستگاه ها و تجهیزات اتوماتیک است که از طریق آنها تا 3 برابر روش های دیگر مو کاشته می شود. به طوری که متخصص کاشت مو می تواند تا میزان 14 هزار گرافیت مورد را تنها در یک جلسه بر روی قسمت مورد نظر پیوند دهد.کاشت مو به روش SUT، موها با خط رویش طبیعی و با تراکم بالا کاشته می شوند. این روش به گونه ای است که دیگران قادر به تشخیص موهای کاشته شده نیستند.ضمن اینکه درمان نیز به جلسات مکرر نیاز ندارد و در مدت کوتاهی کاشته می شود.

به طور کلی می توان گفت روش SUT به عنوان بهترین روش کاشت موی طبیعی در دنیا می باشد که بدون نیاز به جراحی و بیهوشی انجام می شود.



- کاشت مو برای خانم ها

کاشت موی طبیعی درخانم ها دارای یکسری مشکلات و محدودیت ها است که بایستی با صداقت و به روشنی با بیمار درمیان گذاشته شود و در ابتدا تست علت ریزش مو به دو روش کشیدن مو و تراکم سنجی انجام شود که هدف از ابن کار علت ریزش موهای فرد است.

- روش های کاشت مو برای خانم ها

طریقه برداشت و کاشت مو در خانم ها تفاوت زیادی با آقایان ندارد. بهترین روش کاشت مو در خانم ها روش FUT است و روش FIT کاربرد زیادی در خانم ها ندارد.

بدلیل ماهیت ریزش مو در خانم ها بهتر است گرافت های مورد استفاده ۳ تا ۲ تارمویی باشند تا اثر پوشانندگی بیشتری داشته و چون منطقه ریزش مو در خانم ها خیلی وسیع است لذا بایستی در مناطقی مو کاشته شودکه اهمیت بیشتری از نظرزیبایی داشته و تأثیر بارزتری در تغییر ظاهری فرد بگذارد.

- قیمت های کاشت مو

هزینه کاشت موی طبیعی در ایران طیف وسیعی دارد که تابع تعداد پیوندها است و هزینه کلی کاشت بسته به گرفت ها متفاوت می باشد، گرافت مو تکه کوچکی از بافت پوست سر با یک یا چند فولیکول مو است.این گرفت از بخشی از پوست سر به نام ناحیه اهدا کننده، گرفته می‌شود که در برابر ریزش مو مقاومت بالاتری دارد و سپس به ناحیه کم پشت موی سر پیوند زده می‌شود در موهای کم پشت این گرفت ها از حداقل 600 گرفت و در سر هایی که دچار طاسی هستند از حداقل 1500 گرفت استفاده می شود که تعیین این تعداد گرفت ها روش های مختلفی دارد. کلینیک کاشت موی رز با توجه به طیف درآمدی مردم بهترین خدمات و بهترین قیمت کاشت مو را به مراجعین خود ارائه می دهد.



[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نحوه مراقبت از موی سر بعد از کاشت مو

شنبه 7 اسفند 1395
17:54
کلینیک کاشت مو
نحوه مراقبت از موی سر بعد از کاشت مو

بیمارانی که متقاضی روش های کاشت مو هستند، زمانی که درمان کاشت مو انجام می شود، انتظار دارند ایده آل آنها حاصل شود. این در حالی است که در برخی از بیماران آنچه انتظار می رود، حاصل نمی شود و نهایتا موجب نارضایتی او شده و نسبت به پزشک بدبین می شود. در حالی که گاهی عوارض کاشت مو به دلایلی از جمله مراقبت های بیمار به وجود میاید پس از درمان پزشک تمامی تجویزات و توصیه های لازم را به بیمار خود اعلام می کند. این در حالی است که برخی از بیماران نسبت به مراقبت های پس از درمان بی توجه بوده و ممکن است نتیجه حاصل مطلوب آنها نباشد. برای جلوگیری از این موارد لازم است تا مواردی که بیماران پس از کاشت مو باید اجرا کنند را تک به تک ذکر کنیم.

در زمان درمان پزشک از داروهای بی حسی استفاده می کند. برای تزریق این داروها از سوزن های نازک و ظریف استفاده می شود تا بیمار درد کمتری را احساس کند. به هر حال تحمل میزان خفیفی از درد در زمان درمان امر طبیعی که بیمار باید آمادگی آن را داشته باشد.

در پایان مراحل کاشت مو ، سر بیمار پانسمان می شود که از گرافت ها مراقبت می کند. بدون نظر متخصص کاشت مو نباید پانسمان باز شود.

پس از اتمام کاشت مو، سردرد امر طبیعی است. در این صورت می توانید از داروهای مسکن از قبیل استامینوفن ساده یا کدیین دار و یا از بروفن یا سایر داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی استفاده کنید.

داشتن همراه برای کاشت مو ضروری است. زیرا پس از کاشت، بیمار نیاز به یک همراه دارد تا او را به خانه برساند.

بعد از کاشت مو، در روزهای ابتدایی موهای پیوند خورده با مقداری خون خشک شده مشاهده می شود که ممکن است دیدن آن در آینه موجب اذیت شدن بیمار شود. به همین دلیل توصیه می شود بیمار از مشاهده آن خودداری کند.

برای گذاشتن سر بر روی بالش باید احتیاط کافی داشته باشید. تماس ناحیه ای که در آن مو کاشته شده با بالشت، موجب ریزش فولیکول های مو می شود. در نتیجه موهای کاشته شده زودتر از موعد مقرر از جای خود کنده می شود. در صورتی که در روزهای ابتدایی درمان، فولیکوها شروع به ریزش کنند، باید به سرعت با پزشک تماس برقرار کنید.

جهت اطلاع ازادامه این مقاله و قیمت وهزینه کاشت مو به سایت کلینیک رزمراجعه نمائید .


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تاثیر محلول و داروی ماینوکسیدیل در درمان ریزش مو

دوشنبه 2 اسفند 1395
9:44
کلینیک کاشت مو

محلول ماینوکسیدیل از داروهای استاندارد در درمان ریزش مو می باشند. ماینوکسیدیل داروی ضد ریزش مو بوده و مصرف 1 میلی لیتر از محلول ماینوکسیدیل به صورت روزانه برای نواحی که پیاز موی فعال دارند مانند سر، ریش و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

تاثیر داروی ماینوکسیدیل

با استمرار در استفاده این دارو تاثیر آن ماندگار و قابل مشاهده خواهد بود ولی در صورت قطع مصرف دارو حتی زمانی که مدت زیادی از استفاده گذشته باشد موها شروع به ریزش کرده و حجم موها به تدریج کم می شود ماینوکسیدیل برای جلوگیری از ریزش مو استفاده می شود و نباید انتظار درمان کم مویی را داشت بنابراین استفاده مستمر از داروی ماینوکسیدیل بهترین نتیجه را در بر خواهد داشت.

ماینوکسیدیل معمولا برای همه الگوهای ریزشی مو و طاسی ایجاد شده بر روی سر تاثیر گذار خواهد بود. همین طور برای موارد پس از کاشت موی طبیعی یا ریزش مو در اثر شیمی درمانی موثر خواهد بود.

آیا ماینوکسیدبل فقط برای موهای سر تاثیر گذار است؟

این دارو به طور کلی برای تمام قسمت هایی که پیاز مو در آنجا وجود دارد تاثیر گذار خواهد بود به طور مثال برای رویش ریش، سیبیل و ابرو اثر گداری خوبی دارد.

ماینوکسیدیل برای خانم ها

بر خلاف باورهای قبلی تاثیر ماینوکسیدبل برای خانم ها بسیار بیشتر از آقایان است زیرا معمولا ریزش مو در خانم ها به صورت پراکنده بوده و دچار طاسی یک دست در کل سر مانند آقایان نیستند و الگوی ریزشی متفاوتی دارند.

عوارض داروی ماینوکسیدیل

برای افرادی که از داروهای کورتیزون، وازلین، یا ترتینوئین استفاده می کنند توصیه شده قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنند زیرا ممکن است بدن مقدار زیادی از دارو را جذب کند

افراد بالای 65 سال و زیرر 18 سال

بانوان باردار نیز بهتر است از این دارو در این دوران استفاده نکنند

سایر عوارض داروی ماینوکسیدیل شامل ورم دست‌ها، پاها، یا صورت،درد در ناحیه سینه و ...

طریقه و میزان مصرف داروی ماینوکسیدیل

محلول را روی پوست سر که حتما خشک و تمیز است ریخته و با انگشتان بر روی پوست سر (ماساژملایم ) از مرکز ناحیه به سمت بیرونی پخش می شود و تا 4 ساعت قبل و بعد از مصرف دارو نباید سر شسته یا از سشوار و ... استفاده شود. میزان مصرف دارو برای خانم ها 2% و برای آقایان 5% طبق استاندارد غذا و داروی امریکا در نظر گرفته شده است.محلول ماینوکسیدیل از داروهای استاندارد در درمان ریزش مو می باشند. ماینوکسیدیل داروی ضد ریزش مو بوده و مصرف 1 میلی لیتر از محلول ماینوکسیدیل به صورت روزانه برای نواحی که پیاز موی فعال دارند مانند سر، ریش و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

تاثیر داروی ماینوکسیدیل

با استمرار در استفاده این دارو تاثیر آن ماندگار و قابل مشاهده خواهد بود ولی در صورت قطع مصرف دارو حتی زمانی که مدت زیادی از استفاده گذشته باشد موها شروع به ریزش کرده و حجم موها به تدریج کم می شود ماینوکسیدیل برای جلوگیری از ریزش مو استفاده می شود و نباید انتظار درمان کم مویی را داشت بنابراین استفاده مستمر از داروی ماینوکسیدیل بهترین نتیجه را در بر خواهد داشت.

ماینوکسیدیل معمولا برای همه الگوهای ریزشی مو و طاسی ایجاد شده بر روی سر تاثیر گذار خواهد بود. همین طور برای موارد پس از کاشت موی طبیعی یا ریزش مو در اثر شیمی درمانی موثر خواهد بود.

آیا ماینوکسیدبل فقط برای موهای سر تاثیر گذار است؟

این دارو به طور کلی برای تمام قسمت هایی که پیاز مو در آنجا وجود دارد تاثیر گذار خواهد بود به طور مثال برای رویش ریش، سیبیل و ابرو اثر گداری خوبی دارد.

ماینوکسیدیل برای خانم ها

بر خلاف باورهای قبلی تاثیر ماینوکسیدبل برای خانم ها بسیار بیشتر از آقایان است زیرا معمولا ریزش مو در خانم ها به صورت پراکنده بوده و دچار طاسی یک دست در کل سر مانند آقایان نیستند و الگوی ریزشی متفاوتی دارند.

عوارض داروی ماینوکسیدیل

برای افرادی که از داروهای کورتیزون، وازلین، یا ترتینوئین استفاده می کنند توصیه شده قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنند زیرا ممکن است بدن مقدار زیادی از دارو را جذب کند

افراد بالای 65 سال و زیرر 18 سال

بانوان باردار نیز بهتر است از این دارو در این دوران استفاده نکنند

سایر عوارض داروی ماینوکسیدیل شامل ورم دست‌ها، پاها، یا صورت،درد در ناحیه سینه و ...

طریقه و میزان مصرف داروی ماینوکسیدیل

محلول را روی پوست سر که حتما خشک و تمیز است ریخته و با انگشتان بر روی پوست سر (ماساژملایم ) از مرکز ناحیه به سمت بیرونی پخش می شود و تا 4 ساعت قبل و بعد از مصرف دارو نباید سر شسته یا از سشوار و ... استفاده شود. میزان مصرف دارو برای خانم ها 2% و برای آقایان 5% طبق استاندارد غذا و داروی امریکا در نظر گرفته شده است.


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

از تاثیر فیناستراید داروی درمان ریزش مو چه می دانید؟(finasteride)

دوشنبه 2 اسفند 1395
9:39
کلینیک کاشت مو

این دارو هم مانند ماینوکسیدبل برای جلوگیری از ریزش مو برای مردان تجویز شده که موجب کاهش سطح DHT خون و افزایش تستسترون می شود که این امر موجب تاثیر گذاری دارو می شود.داروی فیناستراید (propecia) قرصی است برای جلوگیری از ریزش مو که مصرف روزانه 11 میلی گرم از آن مجاز بوده و برای خانم ها به خصوص بانوان باردار ممنوع می باشد و دارای 22 نوع ایرانی و خارجی است.

نحوه مصرف و عملکرد دارو

این دارو به میزان 1 میلی گرم در روز فقط برای آقایان و تنها برای درمان ریزش مو با الگوی مردانه مورد استفاده قرار می گیرد.

در رابطه با مصرف فیناستراید ایرانی یا فیناستراید خارجی باید گفت تفاوت چندانی با هم ندارند هدف اصلی استفاده 1میلی گرم در روز و به صورت مداوم است که مدنظر قرار می گیرد.

بهترین زمان مصرف

بهترین زمان مصرف فیناستراید به مدت 1 سال به صورت یک قرص در روز و به مدت حداقل 1 سال است. در صورت قطع این دارو ریزش مو رخ نداده و تنها موهای تقویت شده به حالت قبل باز می گردد

عوارض فیناستراید

کاهش میل جنسی یا مشکلات انزال ولی اهمیتی ندارند زیرا با ادامه درمان به تدریج ناپدید شده ودر صورت قطع درمان نیز ظرف مدت کوتاهی ازبین می روند.

در آزمایش های مربوط به پروستات فیناستراید موجب اختلال در اندازه گیری یک ماده مربوط به سرطان می شود از این رو قبل از آزمایش باید پزشک را در جریان قرار داد

عوارض فیناستراید در زنان

استفاده از فیناستراید در درمان ریزش مو در خانمها تاثیری ندارد. مخصوصاً این دارو در زنانی باردار هستند مورد استفاده قرار نمی‌گیرد زیرا عوارض فیناستراید روی جنین جدی بوده و در تعیین جنسیت جنین دخالت نموده و باعث ایجاد ناهنجاری در ارگان شناسی جنین می‌گردد به طوری که بانوان باردار نباید تماس پوستی با آن داشته باشند.

فیناستراید هم مانند ماینوکسیدبل برای جلوگیری از ریزش مو برای مردان تجویز شده که موجب کاهش سطح DHT خون و افزایش تستسترون می شود که این امر موجب تاثیر گذاری دارو می شود. داروی فیناستراید (propecia) قرصی است برای جلوگیری از ریزش مو که مصرف روزانه 1 میلی گرم از آن مجاز بوده و برای خانم ها به خصوص بانوان باردار ممنوع می باشد و دارای 2 نوع ایرانی و خارجی است.


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انواع کاشت موی صورت

شنبه 23 بهمن 1395
17:22
کلینیک کاشت مو

امروزه محبوبیت کاشت ابرو در سطح جهان، بخصوص نزد خانم ها در حال افزایش است و با وجود معضل ریزش ابرو که بدلایل متعددی مانند تغذیه نامناسب، بیماری های پوستی، استرس ، شیمی درمانی و غیره بوجود می آید، بسیاری از مردم می خواهند که موهای این ناحیه از صورت خود را ترمیم کنند چرا که داشتن ابروهای زیبا علاوه بر زیباتر نشان دادن چهره فرد، می تواند موجب تقویت اعتماد به نفس وی بخصوص در خانمها شود. از این رو بسیاری جهت درمان به کلینیک کاشت ابرو مراجعه می کنند. ما در کلینیک رز، از بهترین تیم پزشکی، تجهیزات درجه یک، تجربیات بلند مدت خود و همچنین جدیدترین فن آوری های این علم عرضه می کنیم. از طرف دیگر در سال های اخیر در کنار افزایش تمایل به عمل های زیبایی مانند کاشت ابروی طبیعی و یا پیوند و ترمیم ابرو ، شاهد افزایش تمایل به داشتن ابروهای بزرگ و نسبتا پرپشت نزد زنان و حتی مردان ، نیز بوده و طبیعتا این امر موجب افزایش مراجعه افرادی که علاقه مند به جراحی های کاشت ابرو و مژه هستند، شده است.

مشکل دیگری که بیشتر برای آقایان پیش میاید، ریزش موهای ریش است و البته ممکن است که از همان ابتدای دوران جوانی در برخی نواحی صورت ریش چندان رشد نکند و یا بسیار کم پشت باشد. از این رو بسیاری از جوانانی که دارای این مشکل هستند، جهت کاشت ریش اقدام می کنند و در سالهای اخیر کاشت ریش و سبیل نزد مردان افزایش یافته است. در این روش، ریشه های غیرضروری ریش جهت ضخیم کردن نواحی دارای ریش کم، خارج می شوند. ریش مثل مو نیست و طبیعتا مراحل کاشت ریش با عمل های مشابه مانند کاشت مو و کاشت ابرو قدری متفاوت است. تراکم ریش در هر فرد با فرد دیگر متفاوت و البته در این میان سلیقه و انتظارات اشخاص نیز با یکدیگر متفاوت است. در مواردی ممکن است فردی ریش خیلی کمی داشته باشد اما هیچ احساس بدی هم به دلیل این کمبود نداشته باشد، به همین دلیل معمولا جهت کاشت، به ریش زیادی نیاز نیست و البته این از مزایای این نوع عمل است.

کاشت مژه نیز یکی از عمل های جراحی زیبایی است و عموما برای ترمیم مژه اشخاصی صورت می گیرد که به دلایلی مانند سوختگی، تصادف، ضربه و یا دیگر موارد مژه های خود را از دست داده اند و نیاز به ترمیم دارند. در واقع کاشت مژه طبیعی یکی از عمل های بسیار سخت و پیچیده است و فقط برای اشخاصی توصیه می شود که فاقد مژه بوده و داشتن چند مژه شکل ظاهری آنها را تغییر محسوسی می دهد و اغلب تقاضا جهت پیوند مژه با اهداف زیبایی و داشتن مژه های پرپشت تر از سوی بسیاری از متخصصان رد می شود


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

جوانتر بمانیم

شنبه 23 بهمن 1395
16:50
کلینیک کاشت مو

تزریق ژل یکی از عمل های جراحی است و دارای کاربردهای متعددی بوده و از این رو بسیاری بدنبال اطلاع از هزینه تزریق ژل ، مراقبت های بعد از عمل و یا عوارض تزریق ژل هستند و از طرف دیگر می خواهند درباره حجم دهنده لب، چگونگی انجام این عمل و نحوه استفاده از فیلرها اطلاعاتی کسب کنند.

مهمترین کاربرد تزریق ژل در پوست، پرکردن چین ها و چاله های عمیق در پوست است مثلاً خطوط خنده یا خطوط عمیق در ناحیه اخم و گاهی چین های عمیق در اطراف چشم و همچنین برای گونه گذاری خصوصاً خانم هایی که دچار لاغری صورت هستند و یا اینکه صورت نسبت به بدن لاغرتر است. فیلرها همچنین برای ضخیم و حجیم کردن لب ها و بهتر کردن ظاهر زخم های فرو رفته نیز بکار می روند.

کک و مک چیست

کک و مک یکی از بیماری‌های پوستی است که در میان اروپایی‌ها، مخصوصا خانم‌های موبور و چشم‌ آبی شیوع بیشتری دارد. درمان کک و مک با لیزر یکی از روش های جدید و متداول است اما بیشتر پزشکان درمان قطعی برای آن سراغ ندارند. کک و مک ها معمولا روی پوست صورت، دست ها و اطراف شانه‌ها دیده می‌شوند.

لیزر درمانی که یکی از راه‌های درمان کک و مک است هرچند درمان قطعی برای این عارضه وجود ندارد، اما استفاده از ضد‌آفتاب، پرهیز از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید و ایجاد پوشش مناسب پوست مثل از انواع حفاظ‌ها (کلاه و عینک) کرم ضد‌آفتاب می‌تواند در کاهش آن نقش داشته باشد.

درمان جای جوش

اسکار یا جای جوش یکی از مشکلاتی است که بیشتر افراد با آن مواجه بوده و در پی درمان جای جوش برای از بین بردن جوش هستند. یکی از روش‌هایی که این روز‌ها برای از بین بردن جای جوش پیشنهاد می‌شود میکرودرم است.


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مرکز تخصصی رز کلینیک

شنبه 23 بهمن 1395
16:38
کلینیک کاشت مو

در مرکز فوق تخصصی پوست و زیبایی رز خدمات تزریق ژل ، پاکسازی و لایه برداری ، بوتاکس ، مزوتراپی و جوانسازی پوست صورت به روش PRP ارائه می گردد.

پاکسازی پوست چیست

Peeling به معنی برداشتن قشر سطحی از روی پوست است. این عمل پاکسازی پوستیا لایه برداری پوست (پیلینگ) گفته می شود که توسط این عمل یک لایه سطحی از سلولهای مرده پوست که حاوی جوش، جای جوش و لکه های قهوه ای روی پوست بوده، برداشته می شود. در نتیجه این عمل، مشکلات پوستی مانند کدر بودن، زبر بودن، منافذ باز و چروک های ریز از بین رفته و پوست حالتی شاداب و باطراوت پیدا می کند. امروزه لایه برداری پوست با لیزر بسیار مورد استفاده متخصصین پوست قرار می گیرد ولی همچنان برخی از خانمها برای رفع این مشکل از کرم لایه بردار پوست استفاده می کنند و یا بدنبال تهیه یک لایه بردار قوی پوست بدن هستند تا مشکلات پوست خود را برطرف کنند.

بوتاکس نام تجارتی سم تولید شده توسط باکتری کلستریدیوم بوتولینوم است. این سم در مقادیر زیاد باعث نوعی مسمومیت غذایی به نام بوتولیسم می شود. صرف نظر از این واقعیت که کشنده ترین عارضه بوتیلیسم، فلج می باشد دانشمندان راهی برای استفاده از آن را پیدا کرده اند که برای انسان مفید می باشد. تزریق مستقیم مقادیر بسیار کم و رقیق شده سم به عضلات خاص باعث ضعیف شدن کنترل شده آن عضلات می گردد.

روش تزریق بوتاکس:

زمان لازم برای تزریق بوتاکس چند دقیقه (حداکثر 10تا15 دقیقه) می باشد و بطور معمول نیازی به بی حسی نمی باشد ولی ممکن است 20تا30 دقیقه قبل از تزریق از پماد بی حسی کننده موضعی استفاده شود. تزریق بوتاکس با استفاده از سوزن های بسیار ظریف (مانند سرنگ انسولین) به عضلات خاص انجام می شود و با درد بسیار کمی توام می باشد. تعداد تزریق بسته به میزان چین و چروک دارد و فردی به فردی دیگر متفاوت است. بطور معمول در نواحی پیشانی 10تا16 خط اخم 4تا6 و دور چشم 3 تزریق انجام می شود


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سلامت پوست

شنبه 23 بهمن 1395
16:19
کلینیک کاشت مو

جوانسازی پوست:

زمانی که پوست چروک می‌شود، در اصل زیر پوست خالی و پوست دچار شکستگی می‌شود. در این وضعیت استفاده از کرم‌ها و درمان‌های موضعی قادر به کم‌ کردن عمق چروک نیستند و فقط می‌ توانند از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری کنند. برای رفع چروک‌های به‌ وجود‌آمده نیاز به درمان‌های سریع و تهاجمی‌تری مانند اعمال جراحی است. در این مورد تزریق‌های مزوتراپیهم می‌توانند بسیار کمک‌ کننده باشند.

جوانسازی پوست چگونه انجام می شود:

جوانسازی پوست اولین مرحله برای رفع چین‌ و چروک و آسیب‌های پوستی است. برای درمان باید بتوان تا حدی چروک‌ها را پر کرد، برای همین از مزوتراپی‌ در کنار سایر روش‌ها مانند میکرودرمابرژین (لایه‌ برداری مکانیکی ظریف) و بوتاکس استفاده می‌شود. درمان‌های ترکیبی در رفع چروک‌ها و آسیب‌های پوستی نتیجه مطلوب‌ تری خواهند داشت. به طور مثال برای فردی که به دلیل آکنه، پوستی نا‌صاف و پر از فرو رفتگی دارد، ابتدا از روش میکرودرمابرژین استفاده می‌شود و بعد از لایه‌برداری با تزریق دارو در مزودرم (لایه میانی پوست) مزوتراپی انجام می‌شود. مزوتراپی باعث آغاز فعل و انفعالاتی مانند تولید مثل سلول‌ها در پوست می‌شود و به این شکل سلول‌های جدید تولید شده، سلول‌های قدیمی به صورت لایه‌ای مرده با روش میکرودرمابرژین برداشته می‌شوند. ناگفته نماند که در ایام قدیم جوانسازی پوست با نخ بیشتر صورت می گرفت و این روش سنتی هنوز در برخی از نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد و یا استفاده از دو ماده ارزشمند برای پوست که به جوانسازی و بازیابی طراوت پوست کمک می کند.
برای درمان چروک‌های پیشانی و کنار چشم‌ها (مناطقی که حرکت عضلانی ضروری نیست) می‌توان از بوتاکس (فلج‌کننده عضلات) استفاده کرد تا از پیشرفت چروک‌ها جلوگیری شود و بعد با مزوتراپی به کشیدگی پوست و رفع چین‌وچروک‌ها کمک کرد.برخی از دارو‌هایی که به وسیله تزریق در مزوتراپی وارد پوست می‌شوند عبارتند‌ از: انواع آمینواسید‌ها، ویتامین‌ها
(به ‌طور مثال ویتامین C برای روشن شدن پوست)، آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری و اسید هیالورونیک

جوان‌سازی پوست در بسیاری از نقاط بدن می تواند بکار گرفته شود. مثلا یکی از متداول ترین آنها
جوان سازی پوست دست است. همانطور که گفته شد، برای درمان باید تا جای ممکن چروک‌ها را پر کرد و مراحل دیگر این کار را به دقت انجام داد.

تزریق چربی چیست؟

آیا می دانید بدون افزایش وزن می توانید صورت و دستهای خود را چاقتر کنید؟ آیا تاکنون عکستزریق چربی دیده اید؟ آیا می دانید همیشه پس از کاهش وزن اولین جائی که لاغرترمی شود و دچار شلی وافتادگی می شود همان صورت و پشت دست شماست؟ آیا می دانید پیری صورت دربعضی افراد به دلیل کاهش چربی زیرپوست است و نه فقط پیری خود پوست ؟

با بالا رفتن سن، بافت چربی صورت کم می شود که علت افتادگی پوست و شلی و چروک را بیشتر می کند، بنابراین کشیدن و بالا بردن پوست باعث جوان سازی کلی نمی شود. گاهی اوقات سفت تر و کشیده تر نمودن پوست باعث جوانتر شدن آن نمی شود بلکه پرتر بودن صورت باعث جوانتر شدن آن می شود و اینجاست که اهمیت تزریق چربی در پوست بدن مشخص می شود.

بهترین جراحی زیبایی (پلاستیک و لیزر) در کلینیک زیبایی رز صورت می گیرد، با ما تماس بگیرید


[ بازدید : 56 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انواع جراحیهای زیبایی

شنبه 23 بهمن 1395
16:05
کلینیک کاشت مو

جراحی بینی

یکی از پرطرفدارترین عمل ها جراحی بینی است و امروزه هم در سراسر جهان هم بین مردان و هم زنان متقاضی برای این عمل زیاد است. چرا که بینی یکی از برجسته ترین و مهم ترین عناصر صورت است. ظاهر بینی شما مستقیما تاثیر زیادی در چهره و زیبایی شما دارد. بعلاوه بینی عملکرد حیاتی در ارتباط با عبور هوا و تنفس و تنظیم دمای هوا دارد.
باید توجه داشت که مهمترین عامل در حصول نتیجه جراحی بینی، شکل اولیه بینی و کیفیت پوست آن است.
و با بی حسی موضعی قابل انجام است و اصطلاحا به آن روتوش بینی می گویند.


جراحی شکم

به عمل جراحی برداشتن پوست و چربی اضافی شکم اصطلاحا آبدومینو پلاستی گفته می شود و طی جراحی شکم با لیزر که امروزه زیاد استفاده می شود، پوست و چربی اضافی زیر ناف برداشته شده و عضلات جدار شکم نیز محکم می شود.
این عمل به طور شگفت انگیزی ظاهر شکم را بهبود می بخشد، اما یک برش محل عمل در سراسر زیر شکم بجا می گذارد که البته توسط لباس زیر کاملا پوشانده می شود.


بهترین کاندید برای عمل
جراحی شکم مردان و زنانی هستند که از لحاظ ظاهر و شکل بدن تقریبا طبیعی بوده ، اما از وجود مقدار زیادی رسوب چربی یا پوست شل در ناحیه شکم رنج می برند که به ورزش و رژیم پاسخ نمی دهد. این عمل خصوصا در مورد زنانی که به سبب حاملگیهای متعدد دچار کشیدگی و شلی عضلات و پوست جدار شکم شده اند مفید است.

جراحی لیفت بازو

لیفت بازو یا براکیوپلاستی که از آن با کشیدن پوست بازو هم تعبیر می شود، یک عمل جراحی زیبایی بازو است که در آن بخش تحتانی بازو از ناحیه زیربغل تا آرنج را مجدداً شکل و فرم دهی می کند. در گذشته لیفت بازو با نخ بصورت سنتی صورت می گرفت که موجب می شد اثرات چندانی نداشته باشد و عملا نتایج مناسبی را در بر نداشته و برای برطرف کردن مشکل آن فرد چندان مفید نبود. به همین دلیل هنوز هم افرادی هستند که انتظار دارند مشکل شان از طریق لیفت بازو بدون جراحی برطرف شود که در اغلب موارد این امر میسر نیست. در ضمن امروزه بسیاری از لیپولیزر بازو جهت فرم دهی و زیبا سازی آن استفاده می کنند و تقریبا می توان گفت که این روش از جدیدترین روش های درمانی این بخش از بدن است .

جراحی لیفت صورت

جراحی لیفت صورت در برخی بیماران نسبت به دیگران بیشتر قابل پیش بینی است. که این بستگی به عوامل متعددی دارد مثل وضعیت فیزیکی صورت ضخامت و وضعیت پوست وجود یا فقدان میزان چربی در صورت سن نسبی پوست تعداد و انواع چروکهای موجود اسکلت استخوان تاثیرات وراثتی و هورمونی و غیره.

لیفت صورت با جراحی برای اصلاح شلی و افتادگی و یا چروکهای پوست در نظر گرفته شده اسکارهایی (جای برش جراحی)به جا می گذارد. علیرغم آنچه که ممکن است شنیده باشید تمام اسکارهای جراحی را نمی توان از بین برد. هنر جراح پلاستیک این است که اسکارها را در خطوط طبیعی صورت قرار دهد جایی که کمتر دیده شده یا براحتی بوسیله آرایش یا استیل موها پوشانده شوند. با وجود اینکه اسکارها دائمی هستند، بندرت مشخص هستند و مشکلی ایجاد نمی کنند. برخی گمان می کنند که لیفت صورت بدون جراحی (مثلا لیفت صورت با نخ) موثر است در صورتی که استفاده از روش های قدیمی و سنتی چندان کارساز نبوده و اثرات دائمی مناسبی ندارند.

جراحی زیبایی پلک

بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک بعد از جراحی بینی یکی از رایج ترین عمل های زیبایی کشورمان بخصوص در تهران محسوب می شود و بسیاری از خانمها بدنبال بهترین جراح پلک در تهران بوده تا با این عمل به نتایج دلخواهشان برسند و یا در مورد هزینه جراحی پلک پرس و جو می کنند. با عمل جراحی زیبایی پلک طی یک تا سه ساعت می توان چشم های خسته، پلک های پف کرده و افتاده را تبدیل به چشمانی جذاب، شاداب و جوان کرد. علاوه براین، بلفاروپلاستی کاربرد درمانی هم دارد و می تواند میدان دید را با رفع افتادگی های شدید پلک بهبود بخشد. بعضی ها نیز به امید گربه ای شدن یا مصری شدن حالت چشم های شان زیر تیغ جراحی می روند، غافل از اینکه جراحی در موارد غیر ضروری می تواند با عوارضی چون باز ماندن پلک موقع خواب و آبریزش دائمی از چشم همراه باشد. این جراحی از طریق روش های مختلفی صورت می گیرد که یکی از معروف ترین آنها جراحی پلک با لیزر است.اگر شما هم از ظاهر پلک های تان ناراضی هستید و به جراحی فکر می کنید با انواع جراحی پلک، مزایا و معایب آنها آشنا شوید.


[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

زیبایی با رز

شنبه 23 بهمن 1395
15:52
کلینیک کاشت مو

با گذشت زمان به دلیل کاهش جریان خون و کاهش کلاژن‌ سازی پوست٬ لطافت و استحکام خود را از دست داده و در مناطقی مثل صورت و گردن شل و افتاده و در مناطقی مثل پهلوها و باسن و رانها دچار سفتی می شود که سلولیت نام دارد. شما می توانید با مشاوره در کلینیک رز بهترین روش برای لاغری و تناسب اندام خود را انتخاب نمایید.



لیپوماتیک یکی از روش های لاغری است که در سالهای اخیربسیار مورد استفاده قرار گرفته و در کل می توان گفت که این روش، روشی است موثر، بی خطر و کاملا دقیق و در تمام نواحی بدن قابل استفاده بوده و چربی های اضافه بدن را خارج می کند و جایگزین بسیار مناسبی برای لیپولیزر، لیپوساکشن و لیپولیز اولتراسونیک می باشد. طرز کاراین دستگاه نیز به این صورت است که دستگاه لیپوماتیک اینفراسونیک هوای فشرده که توسط دستگاه کمپرسور ایجاد می شود را به کانولایی که دارای انعطاف (flexible)است منتقل کرده و سه نوع حرکت گردشی را ایجاد می کند که درمجموع به آنnutation یا گردش سه بعدی گفته می شود و در هنگام عمل لیپوماتیک توسط پزشک معالج مورد استفاده قرار می گیرد .


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به rozclinic.avablog.ir است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]