ریزش موی سر و تاثیر تغذیه بر تشدید ریزش موی سر

شنبه 13 بهمن 1397
16:11
کلینیک کاشت مو

ریزش موی سر و عوامل تشدید آن
در این متن قصد داریم به بررسی ریزش موی سر و عوامل تشدید کننده آن بپردازیم. ریزش موی سر در هر سنی زنان و مردان را تحت تاثیر قرار می دهد. از آنجا که این مشکل زندگی و اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین موضوع بسیار مهمی می باشد. اگر از ریزش موهای خود رنج می برید و به دنبال راهی برای درمان آن هستید تا انتهای متن با ما همراه باشید.
یکی از مشکلاتی که امروزه گریبانگیر افرادی زیادی می باشد، ریزش موی سر است. افراد زیادی از این مشکل رنج می برند و به دنبال راه های مختلفی برای درمان این مسئله هستند. زیرا ریزش مو، کم شدن حجم مو ها و کم مو شدن سر اعتماد به نفس افراد را کاهش داده و در نتیجه این مسئله سبب ترس و نگرانی آنها می شود و مجبور به روش های جایگزین برای موهای خود مانند کاشت مو می شوند. برخی افراد هنگام حمام رفتن یا شانه کردن موها از ریزش موهای خود نگران می شوند. در حالی که این افراد باید بدانند که ریزش موها تا حدود 50 تا 100 تار مو نرمال و طبیعی می باشد. زیرا موهای آسیب دیده و از بین رفته جای خود را به موهای جدید می دهند. در این متن قصد داریم به بررسی یکی از مهم ترین موارد تاثیر گذار بر روی ریزش مو ها که سبک زندگی و نوع مواد غذایی مصرفی توسط افراد می باشد، بپردازیم.

تاثیر مواد خوراکی بر ریزش موی سر
برخی از افراد فکر می کنند که فقط بیماری هایی نظیر کیست تخمدان، کمبود آهن، کم کاری غده تیروئید، بیماری تلوگن افلوویوم، لوپوس، طاسی سر یا وراثت سبب ریزش موی سر می شود. در صورتی که افراد باید بدانند مواد خوراکی نیز از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار بر ریزش موی سر می باشند. هر چه مواد خوراکی شامل ارزش بیشتری باشند و غنی از املاح، پروتئین، ویتامین و ... بیشتری باشند به تقویت مو ها کمک بیشتری می کنند. همینطور اگر افراد از مواد فاقد ارزش غذایی استفاده کنند و رژیم کم پروتئین، چرب و کم ویتامین داشته باشند، فولیکول های مو تضعیف شده و در نتیجه ریشه مو سست و دچار ریزش خواهد شد. بنابراین تاثیر مواد غذایی بر ریزش مو نباید نادیده یا کم ارزش در نظر گرفته شود.

جهت مطالعه مقاله ریزش موی سر و تاثیر تغذیه بر تشدید آن به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی www.clinichairtransplantation.com مراجعه نمایید.


[ بازدید : 143 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به rozclinic.avablog.ir است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]