انتقال چربی چگونه انجام می‌گیرد؟

دوشنبه 8 خرداد 1396
16:56
کلینیک کاشت مو

تزریق چربی ممکن است به عنوان یک فرایند چندمرحله‌ای توضیح داده شود. 1) برداشت، 2) تخلیص و انتقال و 3) جابجایی.

برداشت: شما و جراحتان محلی برای برداشت چربی انتخاب خواهید کرد و آن را تزریق می‌کنید. سپس جراح شما برش کوچکی در آن قسمت برای برداشت چربی صورت می‌دهد و با استفاده از تکنیک استریل، یک مساوره متصل به سرنگ را قرارگذاری می‌کند تا به دقت چربی را استخراج کند. (لیپوساکشن)

تخلیص و انتقال: زمانی که چربی کافی از قسمت اهداکننده بدست می‌آید، جراح شما آن را پردازش می‌کند تا سلول‌های چربی را برای انتقال به سرنگ‌های کوچکی تهیه کند که برای تزریق چربی بکار می‌روند. تخلیص ممکن است نیازمند استفاده از سانتریفیوژ برای چرخاندن چربی یا نیازمند فرایند فیلتراسیون برای جدا کردن ناخالصی‌ها باشد.

جایگذاری: سپس قسمت تعیین‌شده برای دریافت پیوند، آماده می‌شود. جراح شما یک سوزن یا ماسوره را در نقطه برش محل بزرگ‌شده قرار می‌دهد. سوزن تزریق معمولاً چندین بار قرارگذاری شده و بیرون آورده می‌شود. هر بار که سوزن یا ماسوره کشیده شود، خطی از تکه‌های بافت چربی به دقت در صفحه‌های بافت طبیعی قرارگذاری می‌شود. این فرایند تکرار می‌شود تا اینکه اصلاح مطلوب بدست آید و شبکه‌ای از چربی پیوندزده ایجاد کند. برخی جراح‌ها، ماساژ دادن قسمت‌های پیوندزده را توصیه می‌کنند تا یک کانتور رضایت‌بخش ایجاد کنند. برخی دیگر ترجیح می‌دهند تا بر تکنیک جایگذاری برای ایجاد کانتور مناسب تکیه کنند. جراح همچنین ممکن است یک بانداژ روی قسمت پیوندزده قرار دهد.

هدف جراح پلاستیک زیبایی شما و کل کارکنان این است که به شما کمک کنند تا زیباترین و طبیعی‌ترین نتایج را بدست آورید و همچنین تجربهجراحی خود را به میزان هرچه بیشتر راحت‌تر و ساده‌تر کنید.

با توجه به میزان تغییری که بیمار تمایل دارد با این حال چندین تزریق انتقال چربی اغلب به وسیله‌ی جراح زیبایی توصیه می‌شود. تقسیم عمل به چند مرحله امکان انتقال بافت بیشتر با آسیب کمتر به محل‌های دهنده و تزریق را مقدور می‌سازد. برای آشنایی بیشتر و دقیق تر با چگونگی تزریق چربی می توانید مقاله انتقال چربی کلینیک رز معایب و مزایای انتخاب‌های مختلف درمان را به شما ارائه می‌کند و در نهایت بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد. کلینیک رز با کادری مجرب و حرفه ای تخصص خود را برای جلب رضایت بیماران در امور مختلف درمانی مانند کاشت مو، پوست و زیبایی و لاغری و تناسب اندام به کار گرفته است


[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به rozclinic.avablog.ir است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]