دو حقیقت که باید قبل از کاشت ابرو بدانید؟

سه شنبه 21 دی 1395
15:33
کلینیک کاشت مو

این حقیقت غیر قابل انکار است که هرچند شما چشم های زیبایی داشته باشید اما اگر ابروهای شما نامرتب و به هم ریخته یا کم پشت باشد زیبایی آنها دیده نخواهند شد. مهمترین عامل زیبایی و گیرایی چشمان یک شخص ابروهای زیبا و مرتب می باشد، داشتن ابروهای شکیل و بلند و پرپشت یکی از آیتم های اصلی زیبایی در چهره است.


اگر قصد کاشت ابرو را دارید باید این دو حقیقت را در مورد پیوند ابرو بدانید


1- بهترین اشخاص برای پیوند ابرو کسانی هستند که موی سر صاف دارند، کسانی که با این عمل آشنایی دارند می دانند که موهای مجعد برای کاشت ابرو مناسب نمی باشند.

2- مراحل کاشت ابرو به 3 قسمت تقسیم می شود: تاج ابرو ، بدنه ابرو ، دم ابرو و در هرکدام از این دسته ها باید مواردی رعایت گردد: نخست اینکه در کاشت تاج ابرو باید موها با زاویه مناسب و رو به بالا خوابانده شود تا ابروهای شما حالت عمودی پیدا نکنند، در کاشت بدنه ابرو نیز این موضوع باید رعایت گردد که سمت تاج ابرو به دم ابرو باید از زاویه خواباندن موها به تدریج کاسته شود به گونه ای که موها با زاویه صفر درجه به صورت مماس در پوست صورت کاشته شود. پزشکان حتی این موارد را در نظر می گیرند که نوع موهایی که برای کاشت ابرو استفاده می شود دارای قطری مناسب همسان با موهای ابرو باشند و از موهای ضخیم برای ابرو استفاده نکنند.

این نکته در عمل پیوند ابرو مهم است که قطر منافذ کاشت موها در ابروها باید کوچکتر انتخاب شود چون اگر منافذ بزرگ باشد خروجی موهای ابروها حالت ضخیم و غیرطبیعی پیدا می کند. باید به این امر دقت نمود که محل قرار دادن موهایی که کاشته می شود، خیلی خیلی نزدیک به هم و بسیار پرتراکم باشد که پوست زیر موهای ابروها دیده نشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه کاشت ابرو به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.rozclinic.com


[ بازدید : 68 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به rozclinic.avablog.ir است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]